Tapahtui tänään: täydellisen mustan krokonnahkakuvioidun olkalaukun paikannus. Tapahtumapaikkana Pelastusarmeijan kirpputori, hinta: kaksi euroa. WE'VE GOT A DEAL BABY.
//Happened today: chanced upon this perfect black croc skin over the shoulder bag while rummaging around at a thrift store. Price two euros. WE'VE GOT A DEAL BABY.
Oo siistin näkönen ku tuossa paidassakin on tuollanen jännä kuvio hameen ja laukun kuvion lisäksi!
ReplyDeleteSievä asu ja laukku on kyllä todellinen löytö!
ReplyDeleteSita: Heha, hyvä huomio muuten! :]
ReplyDeleteSensaatio: Kiitos, ja eikös olekin!? :]
Kato, uus magee banneri. Tykkään kovasti.
ReplyDeleteAmazing skirt and bag! Love them
ReplyDeleteKisses
Aga
Check my new post
www.agasuitcase.com
Ansku: Jeaaah mahtavaa että tykkäät! on se siinä kyllä jo muutaman kuukauden ehtinyt ehtinyt olla :]
ReplyDeleteAgnieszka: Yayy thanks Aga, I kinda love 'em as well :]
The bag is perfect! I love it how you pair it with the pink shirt and the gray skirt!
ReplyDeleteIhana laukku!!
ReplyDeletehttp://emmahiltunen.blogspot.fi/
Meniköhän mun toinen kommentti roskikseen? Niillä on usein sellainen taipumus :D
ReplyDeleteAmanda: Thanks hun, i'm really loving the bag as well :]
ReplyDeleteEmma: Jjjei eiksooo!! :]
Ansku: Apua mikäköhän kommentti? O__o En mä ainakaan tarkoituksella ole mitään kommentteja poistanut?? äääääh mutta jos näin on nyt päässut käymään niin isot pahoittelut :/