Jotta meininki ei menisi turhan ryppyotsaiseksi...
//So that life wouldn't become too serious...
kurkipotkuun valmistautuminen
//preparing for a high karate front kick
Semmottista säkenöivää kuvauksellisuutta................:D
//So... photogenic OR WHAT?
MUKAVAA KESKIVIIKKOILTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
//GREAT WEDNESDAY FOR EVERYBODYYYYYYYY!
löysin tänne ton inspiration blogijutun kautta ja aaa onneks se on olemassa koska muuten en ois tänne eksyny. Sun blogis on ihana! Hauska, inspiroiva, oot kauni ja kirjotat kivasti. Sait siis uuden ilosen lukijan :D
ReplyDeleteIhania kuvia ! :D ihastuin tohon valkoseen viittapaitaan.
ReplyDeleteHanna: Kiitos tuhannesti, jokainen tällainen kommentti tuntuu sydämessä ja vetää hiljaiseksi. Oot kultainen <3
ReplyDeleteannie: Haha, kiva jos pidit! Paita on yksi mun vanhimmista ja edelleen minäkin kovasti tykkäilen :]
Ihanan piristäviä kuvia <3
ReplyDeleteRiikka: Hei hienoa kuulla! Siihen tässä vähä pyrittiinkin :]
ReplyDeleteThat blouse is really pretty
ReplyDeletexo, Petra
If you have time take a look on my new outfit post http://www.sweetsoflife86.blogspot.com
Haha! Hauskaa kun joku ottaa vähän erilaisempia asukuvia ;)
ReplyDeletehttp://therealmofmaria.blogspot.fi/
Maria: Hehe, no oikeastaan nää on niiden varsinaisten asukuvien kököhköä ylijäämää mutta ajattelin että voisivat toimia ihan kivasti jonkinmoisena pienenä "kevennyksenä" :D Kiva että arvostat!
ReplyDeleteHAHAHAHHA, supersaatanallisen ihana Outi. :'D <3 Oot rakkautta ja kurkipotku BEST. :'D
ReplyDeleteAmazing blog! I'm new follower =]
ReplyDelete