10/02/2012

SININEN JA VALKOINEN

Niin. Kyllä mä tiedän mitä kaksimielisyyksiä teidän tahriintuneet mielenne siellä kehittelevät. Tai ainakin sun Mipe...
paita MONKI | hame H&M | kengät UFF | laukku ZARA | kaulakoru PIECES
//top MONKI | skirt H&M | shoes THRIFTED | bag ZARA | pendant PIECES

Semmoista isänmaallista meininkiä eilen. 
En ehkä äkkiseltään keksi kuvaamisen kannalta haastavampaa yhdistelmää vaatteessa kuin valkoisuus + läpikuultavuus. Täytyy hirveästi säätää kameran valotusten kanssa, että paita esiintyisi kuvissa edes jotenkuten järkevästi, eikä tulisi kovin pahaa "säteilyefektiä". Noissa kakkoskuvissa mä kyllä säteilen (ei-positiivisessa mielessä) kuin Tshernobylissä konsanaan. Plllääh. 
Oon aika ihastunut mun starfish -riipukseen :> Siitä on tulossa muuten parempaa kuvaa seuraavassa asussa. Se toi heti mun mieleen SpongeBobin uskotuimman ystävän Patrick Starin. Ja SpongeBob ja Patrick on just cooleja. 

//Apparently I was feeling a bit patriotic yesterday (well, subconsciously at least) with all that blue and white. Although i love that diamond patterned top, i can't help but slightly hating it at the same time cause it's reeeeally difficult to shoot. I always end up looking like i'm radiating or something. And that's not a good thing.
I'm really smitten over my starfish pendant. It's so cute and reminds me of SpongeBob's confidant Patrick Star. And SpongeBob and Patrick are the coolest :>

OLI PAKKO :´D

7 comments:

Anonymous said...

Paljos oot pitkä?

Amanda said...

Oh what a cool outfit dear! U look stunning... he he I love the part about Spogebob! I love that shoe! Anyways I hope u are having a great week

Anonymous said...

heiiii toi starfish-koru on just sellanen minkä mä oon halunnu :D

Päkä

Unknown said...

Anonyymi: Satakuusketkahdeksan ja rapiat :]

Amanda: Thank you so much Amanda, always happy to see you've commented, you're such a great girl :]

lucia m: Grrrreat, cheers! :]

Päkä: ONKOOOOO eikä en yhtää muistanu... oisin muute heti sanonu äidille et ottais sulleki tollasen, noita oli porvoon veromodassa alessa! Ja äiti vielä jälkeenpäin mietti et oisitkohan säki halunnu tollasen ja olin sille et "jooo kyl se varmaan tykkäis" :D

Mira said...

HAHAHA, mistä arvasitkaan että repesin niin paljon tolle pikkutuhmuudelle. :'DDD Ja toki myös kreisikoleelle Jukka Kuoppamäelle. :D

Noora said...

Todella todella kaunis asu! :)♥

Unknown said...

Mira: My dear, I know you so well :D <3

Noora: Ihan hurjan paljon kiitoksia! :]