7/20/2012

IRRESISTIBLE PLUM


Sorruin jokin aika sitten pieneen kenkähankintaan kaupassa, josta mä en olisi saanut henkilökohtaisen lupaukseni myötä ostaa enää ikinä yhtään paria kenkiä. Nimittäin Seppälästä. Joskus aikoinaan sieltä hankittu saapaspari taisi nimittäin olla entinen saapaspari vain muutaman päivän käytön jälkeen, siitä tämä itselleni asettama kielto. No eipä kyseisen putiikin kenkävalikoima ole sen koommin mua erityisemmin edes kuumotellut....paitsiii NYT. Mun vastustuskyky petti pahemman kerran pehmeän mokan, jykevän koron ja ihanan tumman luumuisen värin äärellä. Kaikki kiellot ja lupaukset lens sen saman tien hornanpersiiseen. Tässä on mun yritys demonstroida näiden kauneutta jollain kreisijännittävillä 3D-laatikoilla ehe. No en tiedä tekevätkö kuvat lopulta kengille oikeutta, varsinkin kun ensimmäisessä kuvassa vasemmanpuoleisessa kengässä näkyy olevan jotain hemmetin ryynejä. Mutta joka tapauksessa tyytyväinen asiakas (toistaiseksi) olen ja nyt kaikki fingers crossed, että kaunokaisten elinkaari olisi edes himpun verran keskiverto Seppäläkengän elinkaarta kauaskantoisempi.

//A while ago, soft suede and deep purple (lol, not the band) called my name...And so i answered by taking these plum coloured beauties to better care. The heel is just perfect, not too high or too low either and with the little platform, walking couldn't be anymore easybreezy in them. Lllluvluvluv. 
Btw how d'you like these crazycool (or crazylame?) 3D boxes? Ahaha just thought i'd try something different for a change..:P

4 comments:

Milla Jasmin said...

Mulla on jotenkin aina ollut hyvä tuuri Seppälän kenkien kanssa, mutta laukkuja en sieltä suostu ostamaan niin millään.

Anniina said...

Oivoi, noi kengät on ihan täydelliset!!<3 Mulla itsellä taas on hyviä kokemuksia Seppälän kengistä. Ovat aina pysyneet pitkään hyväkuntoisina. Toivotaan nyt, että nuo kestäisivät sulla pitkään :-)

♥ Anniina
annidiary.blogspot.fi

Unknown said...

Milla Jasmin: Mm joo sama täällä, laukkuja oon myös ite pyrkinyt karttamaan tosin yhteen alelöytöön tuli viime kesänä sorruttua hehe... Mutta yllättävän hyvin on kyllä kestänyt! Kai se on noiden halpiskenkien/laukkujen kanssa aina vähän niin etteivät siedä hyvin jatkuvaa käyttöä mutta silloin tällöin käytettyinä voivat säilyä hyvinä yllättävän pitkäänkin :]

Anniina: Joo on noi sen verran unelmat ettei sitten millään kyennyt vastustamaan :P Hei mutta kiva että sulla sentään on ollut hyvä tuuri, luulen että tää pari ei tule niin kovaan käyttöön joten oon myös näiden kestävyyden suhteen ihan toiveikas :]

Kiva muuten että tulit seurailemaan!

betty said...

the shoes are perfect, the color is super ... #loveit x