1/14/2015

WANT/NEED



1. sneakers, H&M
2. silver mini skirt, RIVER ISLAND (asos.com)
3. metallic pleated midi skirt, ASOS
4. metallic clutch, AMERICAN APPAREL (asos.com)
5. silver chain cross body bag, ASOS
6. metallic rucksack, WEEKDAY
7. rose gold heels, TOPSHOP

Mulla on jostain syystä viime aikoina eksynyt nettiputiikkien toive-/ostoslistoille vähän kaikenmoista metallinsävyissä. Mitään futuristista space age-lookkia mä en sinänsä tavoittele, vaan ennemmin diggailen metallipintojen yhdistelyä arkisempiin ja jopa hempeän tyttömäisiin juttuihin, kuten vaikkapa tässä läpikuultavan maksimekon ja "foliotakin" cooliakin coolimmassa yhdistelmässä. Toi rotsi on kyllä jotain niin överisiistiä, oon kade.
Kuten näistä poiminnoista saattaa havaita, mun metallimaniani keskittyy pitkälti hopeisten pintojen houkutukseen, mutta myös esimerkiksi tummanvioletti ja -sininen sekä smaragdinvihreä näyttävät mageilta metallisina. Valkoinen ja harmaa sekä viileät pastellit viihtyvät erityisen hyvin hopean vierellä. Ja jos oikein kreisiksi haluaa ryhtyä, niin sekoittelee huoletta eri metallinsävyjä keskenään, kuten kuvan tyylilyyli. 
Noi Hennesin flatformit vastaa kyllä niin just eikä melkein mun pitkäaikaiseen haaveeseen hopeisista tennareista, että ne mun on ehkä ihan pakko saada vielä käsiini. Nyt siis vaan äkkiä LUMET HEMMETTIIN, mä haluan taaplata kuivia katuja hohtavissa poposissainnn!

***
For some reason been filling my online shop wish lists and "saved items" with different kinds of metallic pieces. No, I'm not heading for any futuristic "space age"-vibes with my style, rather loving the cool and contradictional combos of edgy metallics and more casual and girly pieces as in the streetstyle pic above. That silver foil jacket's a killer, omg! Silver's my favorite out of all metallics (as you may conclude from the collage, haha) and it goes especially well together with fresh light colors like white, grey and pale pastels. Also dark purple, blue and  emerald green look gorgeous in metallic shades. I love how the girl in the pic has mixed silver and gold together, although that isn't something I'd probably do. 
Anywayssss, what d'you think? Seeing anything you likey like? Thinking those H&M flatforms are most definitely gonna be joining my small and humble sneaker collection this Spring...:)

7 comments:

Milla K said...

Jooo voisin ottaa näistä mitä vaan päälle nyt heti!! Himoitsin salaisesti semmosta kunnon ysäriä hopeista toppatakkia tälle talvelle :') Ei yhtään sitä perinteisintä mua mutta joku siinä ajatuksessa viehätti..

Unknown said...

Milla K: Ahahahahh ihana! :´D Ei mut aina ei tarttekaan olla just sitä perinteisintä vaan muodissa parasta onkin just se kokeilu!! Ja aina voi onneks palata siihen tuttuun ja turvalliseen :>

Mikaela said...

siis mä oon niin varma, et toi metallin hamstraaminen alkaa mullaki jossain vaihees, koska nyt jo oon alkanu himoitsee varsinki kaikkii laukkui ja kenkii metallin sävyissä :D

Unknown said...

Mikaela: Haha jooooo, ja ihan kiitettävän paljon niitä jo löytyyki eri kauppojen valikoimista vaikka veikkaan että kevättä kohden määrä tulee vähintäänkin tuplaantumaan..:D

ursula said...

ooh metallisävyt on mahtavia! Voisin mielellöni näistä kaikki kotiuttaa itselleni, hih :)

Anne-Mari said...

Oon ilonen, että löysin tänne sun blogiin! Sulla on ihana blogi :-) Toi metallin värinen pikkulaukku ja noi korot näyttävät kylä kivoilta. Pakko kysästä... Miten oot saanu alleviivauksen noille sivuille blogin ylöosassa?

Unknown said...

ursula: No niin todellakin on! Kiva kuulla, että miellyttävät muidenkin silmää kuin vain omaa..:))

Anne-Mari: Voi, hirmu kiva kuulla kun oot tänne eksynyt! Kun vielä kykenis päivittelemäänkin tätä hieman useammin...:> No, kaikki aikanaan.
Eli tarkotat noita "home", "about" jne. linkkejä? Voi rähmä, kun osaiskin tässä asiassa neuvoa... mä oon meinaan itekin ihan sormi suussa näiden ulkoasäätöjen kanssa :/ Eli ite en oo tota alleviivausta tekassut, vaan Indiedaysin tekniikkahelppi!